Kategoria: Usługi / Pozostałe usługi /
Dodane: 20/06/2022 13:03:46
tydzień temu
Posiadasz swoją firmę? Ciągle brakuje Ci czasu, aby wysyłać dokumenty do urzędu w tradycyjny sposób? Już teraz nie musisz się martwić! Wszystkie dokumenty księgowe możesz wysłać drogą elektroniczną, pod warunkiem, że dysponujesz podpisem elektronicznym.
E-podpis służy do:
podpisania e-sprawozdania finansowego,
składania e-deklaracji podatkowych, e-deklaracji ZUS,
podpisania faktur elektronicznych,
podpisania umów,
składania pism, podań i innych formularzy rejestrowych.
E-podpis pomoże również podczas uczestnictwa w różnych aukcjach, czy przetargach.
Dodatkowo od 18 kwietnia 2019 roku nastąpiła rewolucja w zamówieniach publicznych, które mogą być przesłane drogą elektroniczną za pomocą e-podpisu, a od 1 września 2019 roku pojawiła się możliwość wystawiania, podpisywania i przesyłania faktur VAT RR w formie elektronicznej z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami:
12 376 49 67
Kontakt:
e-podpis
Telefon:
12 376 49 67
Email:
Odsłon: 654